2014. október 6., hétfő

Új kolléga | Sziasztok!

Buna deminitae oameni!
Örömötökre, avagy sem, új szerkesztővel bővül a blog, nem más, mint az Én személyemben. Remélem velem is eléggé meg lesztek elégedve. Arra gondoltam, annak érdekében, hogy jobban megismerjetek, írok magamról egy kis bevezetőt - ám de, ezekben sosem voltam jó, így hát maradtam abban az állapotban, miszerint húsz kis pontra szedem a béna fogalmazást.
Ez valójában arra is szolgál, hogy ne csak az-az unalmas Én-rendelek-Ő-elkészítí-az-csá kapcsolat legyen köztem s köztetek. Mindig is társasági ember voltam, és ez most sem változik. Tehát, egy kis szösszenet;
1. Becses nevem Kosza Szintia(!!!) Rozália - szigorúan Sz- betűvel írva - de hívjatok csak Sziszának, vagy, ha az hivatalosabb, Alyssnek.
2. 14 éves vagyok, One Direction bolond, rock-punk zene őrült és macska buzi - ja, ó! Szokjátok meg, elég gyakran vannak obszcén megnyílvánulásaim.
3. Van egy kisöcsém, és azon kívűl még vagy.. ömm.. 14(?) mostoha testvérem. Tágas család, mit tagadjam.
4. Fogszabályzót kapok hamarosan, és műteni fogják a térdem. Szurkoljatok!
5. Valami eszméletlen módon imádok olvasni, egyszerűen nem bírom ki, hogy akár csak egy napig ne kémleljek bele valamiféle könyvcsodába - mostanában viszont kezdek rászokni a netes könyvolvasásra, amiért szidom is magam.
6. Pontosan négy éve írok folyamatosan, mindenféle kis szösszenetet, KE- sztoriktól novellákig, történetekig. Innen talán páran ismerhettek is. Erről majd később..
7. Nyolcadik osztályos tanuló vagyok, egy kisebb, de annál érdekesebb falucskában. Reményeim szerint a mellettünk fekvő város szakiskolájába szeretnék járni, kereskedelmi szakra. Alap-, közép-, felső-fokú angol viszga, aztán pedig irány London egy irásfejlesztő gimnáziuma, írás- és nyelvkészség javításra - ha minden igaz.
8. Én akartam húsz pontba össze szedni az életem? Ú, legközelebb rúgjatok le.
9. Az előző ponthoz szólva - három évig taekwondoo-ztam, de leírni sosem tudtam. Szerintem most sem helyes, or yas?
Emellett 7 éve sportszerű tanulok hipp-hopp és különféle páros táncot.
10. Van egy lovam - ch, egész családé -, Maffiä a neve, de Én csak Maffy-nak hívom. Zabálni való állat, és ráadásul hatalmas.
11. A hatalmasra visszatérve - igen, Én mindig visszatérek (pls, egyik blogom neve 'Visszatérés') -, 174 cm magas vagyok és 52 kiló. Vasággyal.
12. Félig román származású vagyok, ugyanis Édesapám erdélyi. Sajnos nincs velünk - jaj, nem halt meg, csupán lelépett -, de nem is hiányzik.. mindig.
13. Dragä - így foglak titeket hívni, imádok románul beszélni -, ez a szerencseszámom.
14. Elég gyatra tanúlmányokkal rendelkezem, nemrégiben pótvizsgáztam is. Éljen a fizika!
15. Idén három telefont tettem tönkre, a mostanit saját zsebpénzből vettem.
16. Azthiszem..,
17. .., hogy..
18. ..nem..
19. ..írok..
20. ..többet.
Kicsit esetlen, és abszolút nyomorék nyomorék beszámolóm után térjünk a lényegre.
Mit vállalok? Milyenek a munkáim? Elérhetőségek?
Amit vállalok
- Fejléc
- Könyvborító
- Kritika
- IPhone üzenet (magyar, román, angol nyelveken)
- Rendezett képek
- GIF, PNG keresés
- Karakterek
- Cikkek
Így nagyjából ennyi lenne, amit elbírok vállalni, de valószínűleg az idő folyamán bővül.
Elérhetőségek
Facebook: Szintii Koszaa
Blogger profil: Alyss N. Delon
Facebook fanprofilom: Magyar-Zayn Malik
E-mail címem: kosza.cintia.69@gmail.com
És végül, de nem utolsó sorban a munkáim!
Ezennel is elbúcsúznám, még jelentkezem, hamarosan egy kritikával.
Csók, Alyss
Saját munkáim (három fejléc, egy könyvborító, két IPhone üzenet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése