2014. október 11., szombat

Kritika #17

Sziasztok darlings. egy kis kritikával kedveskedtem most de van előtte egy kis szösszenet. Először is ez a blog lehet hogy nem a legjobb designnel van ellátva de attól még csak kedveskedni akarok hogy segítek másoknak... Mai jó hír pedig az hogy a kritika mellé png, gifet fogok hozni.

Más

Vélemény: A design szép és összeszedett. Színek dominálnak és az elrendezés is tetszik. Nem tudok mást mondani mint hogy csodálatos nekem nagyon tetszik. A menü részben megvan minden ami kell.
Betűket jól lehet látni, olvasható a betűtípus nem pedig cifra. A fogalmazásod jó nem találtam benne hibát. Ahogy elnézetem/olvastam a részek nagyjából hosszúak és terjedelmesek. Az eleje különösen tetszett. Véleményem kifejteni hosszú sorban nehéz de egyet mondok akik nem szeretik a blogod azok csak féltékenyek rád annyira jó. A fejléceden látható hogy a lány kézjelekkel kommunikál, tükrözi hogy a blog miről/kiről és hogy milyen lányról szól. Az különösen tetszik benne hogy nem megszokott hírességek vannak benne mint általában. Teljesen híresség mentes történeted van.

U.I.:Bocsi hogy ilyen rövid lett de erről nincs mit írni a blogod nagyon jó.


És most jön pár GIF és PNG. Ma különösen a happy gifek lesznek előnyben.






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése