2014. november 17., hétfő

Kritika #21


A fejléced nagyon érdekes de nekem kimondottam tetszik. Talán a fiú szerepében aki van annak nem kellet volna halványítani kimondottan nem tetszik benne hogy a fiú fejébe benne van az alapfejléc.
A fejléc nagysága megfelelő illeszkedik a bloghoz. A modulsávban csak annyi nem tetszik hogy belelog a bejegyzés részhez.
Ezen kívül minden fontos modul megvan. nincs felesleges modul. Az első részbe olvastam bele csak hogy megtudjam hogyan fogalmazol. Nekem kimondottan tetszik. Bár csak a FF olvasom de ez engem nagyon megfogott.
Szépen fogalmazol ami nagyon ritka. Ezt a mondatot kiemelném 'Amúgy háromszázötvennyolc éves vagyok, de ez a vámpíroknál körülbelül egyenlő a csecsemővel.' Ez egy szép szám de végülis igaz lehet. Először nagyon fura volt a kinézete a blognak de ahogy néztem egyre jobban megtetszett.
 Az is tetszik benne hogy a bejegyzés címének a háttere az a fejlécből van ha jól láttam. A kurzor egy kicsit furcsa de meg lehet szokni.

Ennyi lenne a kritika. Ha nem találok kivetni valót azt nem tudom leírni ami nincs. Sok sikert a továbbiakban. Xx  

1 megjegyzés: