2014. október 18., szombat

Kritika #19

Szintia nagyon nehéz volt megírnom ezt neked azért mert i..... egymást de mivel tőlem kérted megírtam neked nagy lelkesedéssel.

Psycho Love
Kinézet

  • Fejléc: Nagyon jó munkát végzet vele Cheryl. A fő háttere egyszerűen elnyerte a tetszésem, színvilágilag meg méginkább. Egy picit ami zavar benne hogy a csaj és Harry kicsit homályos én egy picit élesebbre vettem volna. A felírat nagyon tetszik csak annyi hogy a Psycho szót kicsit sötétebbre kellett volna vennie és akkor jobban látszik.
  • Design: Nincs rajta semmi kifogásom. Egyszerű de nagyszerű 
Egy kis rege a többi cuccosról utána jöhet is a történet. A szereplőknél láttam hogy rendezve vannak a képek csak egy baj van néhány embernél fogalmam sincs hogy mi a neve nem látni. Az előbb elfelejtettem említeni hogy nem jó a chated nem működik csináltasd meg valakivel vagy csináld meg magad hogy többen is tudjanak írni mert van aki nem szeret megjegyzéshez írni. A részek címe túl kacskaringós betűvel vannak megcsinálva és fennáll annak a veszélye hogy nem lehet majd elolvasni egyes fejezetek címét.
Szépen kifejtesz mindent. Nem unalmas és szépen fogalmazol. Láttam az utóbbi időben hogy vannak helyesírási hibák és nem hoztál rész. Gondolom hogy megvan az oka de probálj meg minél több rész hozni. Helyesírási hibákra figyelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése