2014. szeptember 27., szombat

Vélemény nyilvánitás

Egy kis prédikáció. Nagyon elegem van a rosszakarókból de nem fogják fel hogy engem nem érdekel mit mondanak a blogomra. Nem tökéletes senki és semmi sem tehát ne beszélj itt nekem. Mindenki a legalján kezdi és úgy fejleszti a tudását. Csak gondoltam szolok neked kedves névtelen. Nem tudsz meghatni a hülyeségeddel és olyan rosszmájúak néhányan hogy az már fáj. És akkor megkérdezik miért tartják a magyarokat olyannak amilyenek én most jöttem rá hogy igazuk van részben. És te kedves valaki ne mond azt nekem hogy TE mindenben tökéletes vagy mert akkor nálad valami nagy hiba van. Azt csinálok amit szeretek és folytatni is fogom. Innentől hanyagolj köszi ha megértetted ha nem akkor sem érdekelsz ! Ezek szerint az embernek nem lehet nyugodt élete.!!! Xx Annie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése